fredag 5 augusti 2011

Tigger jag pengar av pirater?



Hade jag vetat att jag skulle hamna på pridefestivalen i Stockhom, så hade självklart stövlarna på bilden packats ner.
Andra bilden är kvitton från två långa arbetspass, för 4 pirater tisdag kväll och mig onsdag kväll. För att orka vara trevlig och arbeta för piratpartiet så behöver en kaffe och kaffe, samt lite mat och en kaka mellan varven.   För att avlasta pirater så var tog bla jag som enbart jobbade i två dagar långa arbetspass.
Det jag ber om nu är donation för dessa kvitton som syns på bild. Det är några omgångar kaffe och sedan ett mål mat från Max
Om ni undrar varför vi inte fixade kaffe själva, så var det ett sådant tryck med besökare, så att vi ej han eller hade tid att ta hand om oss själva mellan varven.

Om du känner för att hjälpa mig ekonomiskt så är jag tacksam.

Totala summan för mina utlägg är 440 kronor
Mail adress annekekki@yahoo.com

Tackar på förhand
Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar