torsdag 8 november 2012

Vem kan klippa mina virvlar?

En mycket glad Anne Kekki lämnade salong V.I.P Hair Design som ligger på Södra Hamngatan 2 i Göteborg.


 En ung kvinna som jag tyvärr ej fick någon bild på, vid namn Sandra klippte mitt hår utifrån virveln. Jag har många gånger varit med om att de stylar tillfälligt bort virveln, sedan när jag vaknar ser  jag ut som Dennis
Sandra var även en ungvuxen med många kloka tankar. Vårt samtal under tiden var om att tycka om sig själv som en är. Så utifrån denna känsla så får ni bilder med mig som jag är. Sandra berättade att rynkor får en av att skratta mycket. Jag *ler gott* när jag skriver detta, kanske blir det en rynka till nu.

Summan för detta blev enbart 199 kronor, så självklart rekommenderar jag denna salong samt *virvelSandra*.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar