måndag 30 augusti 2010

Våga visa känslor, är inte alltid kärlek

Själv har jag separerat från min särbo. Det känns smärtsamt i mitt hjärta, men det jag fått uppleva i kärlek och närhet får överväga smärtan. För hade jag inte vågat älska så hade jag inte fått det fina som närhet och värme ger. Det jag är glad över idag är att jag är en hel människa, jag valde att vara Anne som hon är och vill vara. Så min känsla idag är att jag är fri. Piratpartiet är en källa för oss individer att växa i, genom bekräftelse av mina piratkamrater, så tror jag på mig själv och vågar vara Anne.



Emma oppassande har med känslor, vi är hela människor med både ilska och kärlek inom oss. Det hon klarat av är att förmedla sin ilska i ett tydligt budskap om vad som gör henne förbannad.

Vice partiledare Anna Troberg uppmärksammade detta med.

Piratpartiet växer i styrka om vi bejakar varandras kompetenser och kunnande.

hugs from
pirate mom

1 kommentar:

  1. Vi behöver dig precis som du är. Hoppas du mår bra! *kram*

    SvaraRadera