tisdag 13 september 2011

Vill du, Ung pirat vara med och bygga framtiden?



Den 3-4 december kommer Ung Pirat hålla den politisk konferensen i Norrköping, De Geer konsert och kongresshus.
Ämnena som kommer att diskuteras är Skola för framtiden och En demokratisk rättspolitik.
Syftet är att formulera informationspolitik på områden som rör skola samt brott och straff. Det är dags för piratrörelsen att vidga blicken utanför de vanliga mönstren och se framåt istället.
Var med och bygg framtidens piratparti, samt passa på att träffa nya som kända pirater. 
Har jag möjlighet så åker jag dit, beroende på om jag flyttar i höst. Men jag ska försöka vara med. Det ger så mycket att träffas, lära känna varandra. Samt att vi förstår varandra bättre på nätet sedan. Om du ej vill prata så var med och lyssna. Jag har lärt mig jättemycket och utvecklats genom att lyssna på nätet och på möten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar