söndag 12 maj 2013

Anne Kekki i ett bussgarage?

Leksak ägd av en anställd 
 Jag hamnade på företaget Keolis igår, som är ett franskägt bolag, vilket var en nyhet för mig, jag trodde nog att Västtrafik var västsvenskt bolag.

Keolis kör busstrafiken på uppdrag av Västtrafik i Partille, Mölndal, Angered och Härryda.

På lördag, den 11 maj var det öppet hus på Keolis verkstad i Partille. Där fick jag se hur det går till när de servar och reparerar sina bussar. 


Plats: Järnringen 1 i Partille. 

Ägd av en anställd

Ägd av en anställd




Ägd av en anställd



Volvo Bussar Säffle AB?






Detta är en bil som jobbar för Västtrafik

Finns inget i världen som skulle få mig att stå under en buss
Tycker det är berikande att uppleva olika saker  i mitt liv, nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar