tisdag 5 juli 2011

Jag känner mig så ensam och ledsen

Det kommer när en ska stilla sig för kvällen. Det som jag bär i själ och hjärta. En sorg över att det är så tungt i mitt liv just nu. På några dagar ska jag sortera dela upp mitt bohag, kläder. Det som skall med till pian som hjälper mig med tillfälligt boende. Sedan det som skall packas och förvaras till jag får ett förstahands kontrakt i Göteborg. Samt allt som skall säljas av eller fraktas till second hand, tippen mm.
Jag har jättebra koll på läget och vet hur jag ska få undan allt. Vet att jag går mot en bättre framtid, som faktiskt redan är här, eftersom jag kämpar mitt i den nu.
Samtidigt som det ledsna måste få vara och visa sig. Det är ju en bit av Anne. Som person vill jag vara komplett, ofta glad och nöjd, men det ledsna och besvikelsen över att livet är..........finns som en bit i mig.
Skänker varma tankar till er yngre som lärt mig att prata om känslor och våga sätta ord på dem. Det är ni som gör mig till den hela Anne som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar